| facebook | mail

מדיניות חברה / אחריות תאגידית

מדיניות החברה

 

CBC היא חברת המשקאות המובילה בישראל עם מותגים מנצחים בשלוש קטגוריות: משקאות, חלב ואלכוהול.  החזון הארגוני של החברה הינו לתמוך ולצמוח במובילות זו באמצעות מפגשים של חווית שירות, הנאה וערך על ידי קידום הערכים הארגוניים:

מקצוענות, הישגיות, שותפות, איכות, חדשנות והערכה.

על מנת לתמוך במימוש החזון הארגוני הגדירה החברה מדיניות משולבת בתחומי האיכות ובטיחות המוצר, הסביבה, בריאות העובדים ובטיחותם.

 

מטרת המדיניות היא חתירה מתמדת לשביעות רצון הצרכנים ובטיחותם תוך צמצום ההשפעות הסביבתיות של החברה ושמירה על בטיחות העובדים.

 

מערכת הניהול המשולבת מושתתת על  דרישות התקנים וזאת מעבר לדרישות כל דין.

  • ת”י: ISO 9001:2015 לניהול איכות
  • FSSC 22000 v. 5 – 2020 (המושתת על עקרונות ה – HACCP) לניהול בטיחות המוצר
  • ת”י 14001:2015 לניהול הסביבתי
  • ת”י 45001:2018 לניהול בטיחות ובריאות תעסוקתית
  • ת”י 9301 לבטיחות בתעבורה.

 

הדרך למימוש המדיניות :

  • קידום תרבות ארגונית של מצויינות ואחריות אישית
  • מנגנונים אפקטיביים של שיפור מתמיד
  • תקשורת פנים וחוץ ארגונית עם מחזיקי ענין.
  • הבטחת תנאי עבודה בטוחים ובריאים ותנאי יצור ואחסון נאותים.

 

החברה תציב לעצמה יעדים מאתגרים לשיפור מתמיד בכלל היבטי המדיניות המשולבת ותפעל להשגתם באופן בלתי מתפשר,  במיקודים הבאים:

  • איכות ובטיחות המוצר
  • RFT – ביצוע נכון כבר מהפעם הראשונה
  • שביעות רצון צרכנים ולקוחות.
  • ניהול סיכונים
  • בטיחות ובריאות תעסוקתית
  • צמצום תאונותומחלות מקצוע
  • ייזום פעילות פרואקטיבית והתייעצות עם עובדים להשגת רמת סיכון קביל
  • אחריות סביבתית
  • מיזעור הטמנת פסולות
  • צמצום השימוש במשאבי טבע
  • מניעת זיהום והפחתת פליטות גזי חממה
  • קידום כלכלת אריזות מעגלית

 

ההנהלה מחויבת לתהליך ומתחייבת להקצות את המשאבים הדרושים לביצוע ולבקרה עד להשגת המטרות ולהגעת היעדים.

החברה שמה לעצמה למטרה לתחזק מערכת לניהול אחריות חברתית על מנת לוודא שעובדי החברה, ועובדים אחרים העובדים עבור החברה יזכו לתנאי עבודה נאותים ולכל הזכויות המגיעות להם על פי חוק.

למימוש מטרה זו אנו נפעל:

  • לפעול בהתאמה לדרישות התחיקה הישימה בתחום העבודה, המקומית והבינלאומית, ולדרישות אחרות שהחברה קיבלה על עצמה ולהביא לידיעת העובדים את כל זכויותיהם.
  • לקבוע מטרות ויעדים לשם שיפור מתמיד בתחום האחריות החברתית.
  • להבטיח את המקורות התקציביים לצורך יישום נאות של מערכת ניהול האחריות החברתית.
  • להבטיח שקיפות ותקשורת נאותה בתחום האחריות החברתית עם העובדים המנהלים ובעלי עניין רלבנטיים נוספים.

מדיניות הניהול המשולבת של CBC ישראל ממוקדת בחתירה מתמדת לשביעות רצון הצרכנים ובטיחותם תוך צמצום ההשפעות הסביבתיות של החברה ושמירה על בטיחות העובדים.

על מנת לממש מדיניות זו של צמצום ההשפעות הסביבתיות, עוסקת החברה בשיפור מתמיד של פליטות גזי החממה לאורך שרשרת הערך על ידי ניהול תשומות האנרגיה כהזדמנות לשיפור תהליכים תוך השאת ערך כלכלי.

החל משלב רכש הציוד ועד לייצור המוצר הסופי, נקפיד על התייעלות ונצילות אנרגטית, בין היתר, באמצעות אימוץ דרישות תקן 50001 ISO.

  החברה מתחייבת:

  • לעמוד בדרישות על פי דין ובדרישות אחרות בתחום היעילות, השימוש וצריכת אנרגיה ודלקים.
  • למקסם ככל האפשר, תוך הכרה במגבלות כלכליות ומסחריות, את השימוש באנרגיות מתחדשות באתריה.
  • להקצות משאבים ולהבטיח זמינות מידע למימוש תחום ההתייעלות האנרגטית.
  • לבחון אמצעים מתקדמים להתייעלות אנרגטית, מדידה ושיפור מתמיד של ביצועי האנרגיה ושל מערכת ניהול האנרגיה.
  • לידע את ספקיה בנוגע לדרישות האנרגיה שלה.

כדי לעמוד בדרישות הנ”ל:

  • בכל מפעל ומרחב לוגיסטי מונה  ממונה אנרגיה המוגדר כאחראי ובעל סמכויות וידע מתאים בכל הקשור לניהול האנרגיה.
  • החברה מבצעת סקרי אנרגיה המזהים צרכני אנרגיה משמעותיים, נקודות אפשריות לחיסכון והתייעלות וכו’, בהתאם למתודולוגיה מוכרת.
  • החברה מקפידה על ביצועי אנרגיה בתכן של תהליכים ומערכות חדשות.
  • החברה מקפידה על רכש מערכות ושירותים יעילים אנרגטית המשפיעים על ביצועי האנרגיה.
  • החברה מדריכה את עובדיה כך שיהיו בעלי כישורים מתאימים לניהול נכון ויעיל של מערכות האנרגיה השונות ויהיו בעלי מודעות להשפעתם על ביצועי האנרגיה.
  • החברה תמדוד את צריכת האנרגיה הכללית ואת צרכני האנרגיה המשמעותיים.
  • החברה תקבע יעדים, תמדוד אותם ותשקף לעובדיה את ביצועיה בתחום האנרגיה מעת לעת. ביצועים אלה יוצגו במסגרת ישיבות הנהלה ובסקר הנהלה המתקיים בכל שנה.
  • יתבצעו מבדקים פנימיים ויפתחו פעולות מתקנות, כדי לוודא עמידה בעקרונות המדיניות ובדרישות התקן.