נגישות באתר האינטרנט

חברת IBBL Carlsberg פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה במרכז המבקרים. אנו פועלים עפ”י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש.
מטרתו של חלק זה באתר ליידע את מבקרינו ולקוחותינו על הסדרי הנגישות של מרכז המבקרים במטרה לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני, נגיש ונוח ככל שניתן.

במידה ויש לך שאלות, בקשות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

נגישות באתר האינטרנט

מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות,  ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

שימוש בתוכנה נגישות אתרים -“נגיש בקליק”  
אתר זה מופעל על ידי תוכנת “נגיש בקליק” – תוכנת הנגשת אתרים. תוכנה הנגישות מאפשרת לאתר לעמוד בתקינה 2.0 WCAG ברמה AA. התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים גוגל כרום, בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?

  • מתן אפשרות לניווט ע”י מקלדת – רכיב נגישות מלא.
  • התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA – רכיב נגישות מלא.
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים – רכיב נגישות מלא.
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים.
  • שינוי הפונט לקריא יותר.
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.
  • הגדלת התצוגה לכ-200%.
  • הדגשת קישורים באתר.
  • הדגשת כותרות באתר.
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

 להלן הסדרי הנגישות במרכז –

1. חניות נכים – הכשרנו 6 חניות נכים בקרבת הכניסה למרכז המבקרים
2. כניסה נגישה
3. קופה נגישה- בחנות קופה נגישה עם לולאת השראה
4. כניסה עם כלב נחיה – מותר להיכנס למרכז המבקרים ולסיור במפעל עם כלב נחייה
5. נגישות במסלול הסיור
5.1. לאורך מסלול הסיור מדרכות מונמכות, מעברי חציה מסומנים בסימן אזהרה ופס מוביל.
5.2. קיימים משטחי אזהרה לפני גרמי מדרגות לאורך מסלול הסיור
5.3. שירותי נכים – ישנם שני חדרי שירותים נגישים לאורך מסלול הסיור.
5.4. כסאות נגישים למנוחה- לאורך הסיור ישנם כסאות נגישים למנוחה
6. אזור מונגש לישיבה בפאב ובו כסאות נגישים והתאמה לכיסאות גלגלים
7. אמצעי עזר לאנשים עם מוגבלות בניידות:
7.1. כיסא גלגלים לרשות המבקרים – ברשותנו כיסא גלגלים עבור אנשים המתקשים בהליכה. כיסא הגלגלים עומד לרשות המבקרים בכניסה למרכז, מומלץ בעת ההזמנה לציין את הדרישה לכיסא הגלגלים.
7.2. כסאות נגישים לאורך המסלול
7.3. בחודש יוני 2016 תעמוד לרשות המבקרים מעלית ומעלון שיאפשרו גישה למבנה מילוי ואריזה
8. אמצעי עזר לאנשים עם מוגבלות בראיה:
8.1. בכניסה למפעל ובכניסה למרכז המבקרים הותקנו מכשירי STEP HEAR
8.2. ניתן לשאול מכשיר אודיו אשר מפרט על המוצגים במרכז המבקרים
9. אמצעי עזר לאנשים עם מוגבלות בשמיעה:
9.1. באודיטוריום מותקנת מערכת שמע שמחוברת ללולאות השראה
9.2. במהלך הסיור כל מבקר מקבל מכשיר הדרכה קבוצתית, ולולאת השראה במידת הצורך
9.3. סרט התדמית המוקרן באודיטוריום מלווה בכתוביות.

10. מוקד טלפוני נגיש (ההמתנה למוקד הטלפוני מוקלטת ללא מוסיקת רקע, במילים פשוטות ובקצב איטי) ואפשרות ליצירת קשר במייל ופקס
11. סיורים בליווי תרגום לשפת הסימנים
בתאריכים 20/3/17 ו 17/7/17 יתקיימו סיורים בליווי מתורגמן לשפת הסימנים. אם לא תהיה הרשמה לסיורים אלה, עד 10 ימים לפני המועדים המתוכננים, סיורים אלה יתבטלו. שני הסיורים יתקיימו בשעות 10:00-13:00.
12. מצב חרום
12.1. על מנת לאפשר פינוי מהיר ובטוח במידת הצורך קבוצות שבהן יש אורחים עם מוגבלות מתוגברות בשני מלווים נוספים אשר ידאגו להנחות את כל המבקרים לאזור הבטוח הקרוב ביותר
12.2. בכניסה לממ”דים ישנן רמפות שיאפשרו כניסה מהירה בשעת חירום
תאום ביקור, בירור מידע ויצירת קשר:

• ניתן לתאם ביקור באמצעות הטלפון 08-674072708-6740742. ההמתנה למוקד הטלפוני מוקלטת ללא מוסיקת רקע, במילים פשוטות ובקצב איטי

• באמצעות המייל לכתובת visitcenter@carlsberg.co.il
• באמצעות פקס מס. 08-6740885

יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות פניה לרכזת הנגישות בחברה עדינה פרידלנדר

אוקטובר 2017

רכזת הנגישות
בכל שאלה, בקשה בנושא נגישות אפשר לפנות לרכזת הנגישות עדינה פרידלנדר בטלפון 08-6740848 או במייל adinaf@carlsberg.co.il

אנו מאחלים לכם ביקור מהנה ופורה.
צוות מרכז המבקרים