| facebook | mail

מבשלת בירה באשקלון – הסיפור המלא

בסוף 1991 החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ (קוקה קולה ישראל) חתמה על הסכם עם קרלסברג הבינלאומית מדנמרק להפצת כל מוצרי ומותגי קרלסברג וטובורג בישראל.

בראשית 1994 הקימו באשקלון את מבשלת בירה קרלסברג, שהושלמה בזמן שיא של 13 חודשים בלבד. בשנת 1995 חנכה החברה את מבשלת הבירה והחלה לייצר בירה איכותית שלא מתפשרת על דבר.

בשלב הראשון של הקמת המפעל הושקעו כ-32 מיליון דולר. השקעות נוספות לאורך 5 השנים הבאות הגדילו משמעותית את יכולת הייצור ומגוון המוצרים של מבשלת הבירה.

למעשה, הקמת מפעל קרלסברג ישראל מהווה את אחת ההשקעות הגדולות ביותר שנעשו בתחום המזון בארץ בשנים האחרונות.

מי שעומד מאחורי הצלחת מבשלה בירה אשקלון הוא צוות מהנדסים ישראלי שעבד בשיתוף עם מומחים מקרלסברג הבינלאומי. יחד, הם תכננו והקימו מפעל מודרני עם הציוד והטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, שכל המערכות וקווי הייצור בו ממוחשבים ואוטומטים.

מבשלת הבירה שלנו מגיעה לייצור ברמה בינלאומית

הבירה בארץ מיוצרת עם אותם חומרי גלם איכותיים המשמשים לייצור הבירה בדנמרק ובמבשלות קרלסברג אחרות ברחבי העולם. חומרי הגלם מיובאים לישראל רק ממקורות מאושרים קרלסברג הבינלאומית.

במבשלת הבירה בארץ הוקם מערך אבטחת איכות ייחודי הכולל צוות טעימות מיומן שפועל באופן קבוע ועורך מבחני טעימה לבירה המיוצרת.

גושפנקת איכות נוספת ניתנת לנו ממערכת הבקרה הבינלאומית של קרלסברג, שלמרות שנחשבת מהמחמירות בתחומה בעולם, למבשלה שלנו היא נותנת ציונים מעולים.

כניסתן של מבשלות בירה בינלאומיות לארץ הביאה מהפכה בשוק הבירה בחבית. קרלסברג ישראל הביאה לארץ ציוד איכותי של מגדלים, ברזי מזיגה ומתקני קירור מתקדמים. לא עבר הרבה זמן עד שהבירה החלה להימזג בפאבים ובמסעדות.

קיראו עוד על תהליך בישול הבירה שלנו

כיום מיוצרים במבשלה המותגים: קרלסברג, טובורג, קרלסברג LUMA ושקמה ומיובאים המותגים: גינס, ווינשטפן, סומרסבי, בלאנק 1664, אסטרייה דאם וקירין. בואו לקרוא עוד על המותגים שלנו.

המפעל באשקלון זוכה באופן קבוע בפרסים. הוא זכה לא פעם בחמשת כוכבי היופי מטעם “ארץ ישראל יפה”. בשנת 1997 זכה המפעל בפרס “מגן הסביבה לתעשייה” וכן זכה בדגל היופי הארצי בשנת 2000 ובדגל המשרד לאיכות הסביבה. היום, לאחר עשורים של הצלחה בארץ ובעולם, כולם כבר יודעים שזו כנראה הבירה הטובה בעולם. לצד המבשלה ממוקם מרכז המבקרים של קרסלברג במסגרתו יכולים מבקרים לסייר במפעל ולחוות את תהליך הכנת הבירה. למידע נוסף על מרכז מבקרים קרלסברג.

כמובן, שהמבשלה עומדת ואף עולה על כל התקנים הנדרשים בארץ ובעולם.

לקריאה נוספת על בירת הלאגר שלנו

היא מוסמכת ע”י מכון התקנים לתקנים ISO 9000 (תקן לניהול איכות) ISO 14000 ,(תקן לניהול איכות הסביבה) ות”י 18000 (ניהול בטיחות וגהות).

לקריאה נוספת על המותגים שלנו